Resultater fra Danmarksturneringens runde 3 og 4.

I forgangne weekend var begge vores herrehold i ilden, og der er bestemt lagt op til spænding, inden de sidste runder bliver spillet 13.-14. august.

1. holdet spillede mod Storstrømmen på hjemmebane og mod Møn på udebane – og tabte begge matcher stort. Holdet er derfor stærkt udfordret med hensyn til at blive i 4 division øst inden de to sidste matcher, hvor et ubetinget krav er at vinde hjemmekampen mod Harekær den 13. august.

Kvalifikationsholdet vandt lørdag 8-4 over Maribo og spillede 6-6 mod Halsted om søndagen. Begge holdkampe blev spillet på hjemmebane, og med samlet 3 point har holdet stadig masser at spille for i de sidste to runder.

Begge hold spiller på hjemmebane lørdag den 13. august fra kl. 08:00 – så sæt X i kalenderen og kom og hep på vores spillere, som har brug for al den support, vi kan give dem.